Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 3. oktober 2011

Detaljer sjenk

Da er nok en helg med ett nydelig høstvær over.
Så heldige vi er som har  så fint vær :-) 


I dag viser jeg bilder av detaljer på sjenken.


Englene er så fine, 
de fikk jeg av min svigerdatter, 
hun kjøpte de i København.



Den lille lykten kjøpte jeg i en Interiørbutikk på Røros.
De hvite trærne betyr noe spesielt for meg, 
jeg fikk de av min gode venninne som døde for 9 år siden.
Jeg savner henne hver dag :-(



Ha en fin kveld :-)

Klem
Brit Eva

2 kommentarer:

  1. Jeg har en forkjærlighet for engler, dine var jo bare vakre da. Koselig med ting som betyr noe helt spesielt for de som eier de. Sjenken din er kjempefin :-) Ønsker deg en fin mandag, før vi vet ordet av det så er det helg igjen :-) Klem Trude

    SvarSlett
  2. Hei!
    Vakker pynt! Jeg har faktisk samme skjenken som deg, som jeg har kjøpt brukt, men mangler noe håndtak dessverre:/ så tror jeg må sparkle igjen noen hull for å finne passende nye, håper den blir like fin som din da :)
    Kabeltrommelen som du malte i et tidligere innlegg ble stilig ;) har et par slike å, men ikke malt de enda, kanskje en fin ide :)

    Følger deg videre jeg!
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett