Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 16. februar 2012

Vinhylle

Jeg bestilte et nytt møbel på Soloppgangen
 og nå er den kommet
og den er i hus :-)


Ønsket å ha ett penere møbel
 å lagre vinen vår i.



Det er plass til 12 vinflasker i vinhyllen.


Men vi har mer enn 12 flasker,
 og de la jeg i den ene kurven,
 perfekt til vin den også ;-)

Lyslykt


Vet ikke om møbelet skal stå der men
  den får stå der til jeg har ommøblert.

Snart skal jeg på Tupperwareparty hos naboen
 og etterpå skal jeg på symøte :-)


Klem
Brit Eva


5 kommentarer:

  1. Så fin den var! =)
    Kos deg på symøte!

    SvarSlett
  2. Kjempefin!!
    Kjekt å ha et fint sted å plassere "godsakene"!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  3. Hei! Kjempefin vinhylle :-) Men, finner ikke den på "Soloppgangen".Ser bare helsekost på denne siden. Hvor kan man bestille, og hvor mye koster den? Takk :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan ringe til butikken å bestille den, 724112955 :-) Prisen får du høre når du ringer. Eller du kan sende en prisforespørsel på mail: post@soloppgangen.no
      Brit Eva

      Slett
    2. Hjertelig takk for rask tilb.meld :-)

      Slett