Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 10. oktober 2012

Høst/Vinter

Nå har vi begynt å fått forsmak av vinteren her i bygda, 
i dag morges når jeg og hunden gikk vår daglige 
trimtur så var det hvitt over alt.
Jeg vasset i snø og sørpe.


Jeg fikk ei skikkelig sørpe-skur fra topp til tå 
av en bilfører som tydeligvis ikke har lært
 å ta hensyn til fotgjengere...grrr
Så ut som ei druknet katte etter at bilen hadde passert ;-/


I går kveld hadde jeg symøte hvor jeg serverte 
Pai, Pizza, Foccaciabrød og salat.
Også hadde jeg Orio cupcakes til kaffen.


Jeg har satt inn hjortelys i noen av lysestakene mine, 
fant ut at det passet godt i disse jakttider :-)

Klem
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Oi dere har jammen fått vinter tidlig...
    Håper den lar vente på seg her litt!!
    Fine hjortelys!!
    Fin kveld til deg,klm ingrid l

    SvarSlett