Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 12. desember 2012

Juleforbredelser

Det har vært tid for juleforbredelser i heimen :-)


Julegavene er kjøpt og pakket inn :-)


Pakkene som skulle sendes er sendt :-)


Mangler å skrive julekort :-(


Pepperkakehus er laget :-)
Takket være Ina og Kristin :-)


Pepperkaker er bakt :-)
Også av Kristin og Ina.


Treet blir pyntet i dag eller i morgen.
Føler jeg har kontroll på alt som skal gjøres 
og ting som har blitt gjort og det føles godt :-)
Men jeg ser at det blir lite tid til baking, 
men det finnes da konditori med masse gode julekaker ;-)


Ha en fin juleforbredelses tid :-)

Klem
Brit Eva

2 kommentarer:

  1. Ha ei fortsatt fin førjulstid! =D

    Klem

    SvarSlett
  2. Mange fine og spennende julegaver, ser jeg! Og så fine pepperkakefigurer! Har vært på utkikk etter en elg-pepperkakeform, for det har jeg sett noen har brukt. Jeg har ikke lyktes i jakten, så jeg får nøye med meg en bukkeform, da. God jul, Brit Eva! :)

    SvarSlett