Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 25. november 2013

Juleforbredelser


Hei :-) 
Lenge siden! 
 Bloggen har vært ute av drift kan man si ;-) 
Men skal nå prøve å komme i gang igjen, 
med noen innlegg i ny og ne.

Det er juleforbredelser på gang og jeg elsker det!


Har pakket inn 37 julegaver, 
har igjen å få i hus 10 til.



Begynte å kjøpe julegavene tidlig 
og det er fint når man har dem i hus.



Vi har fått masse snø i helgen.



Jeg klarer nesten ikke å vente 
med å sette fram advensstaker 
og stjerner, men det nærmer seg fort nå :-)


I helgen har vi ryddet det gamle lekerommet
 til barna på kvisten, 
det var ett gedigent prosjekt, 
men fikk ryddet, kastet og vasket :-)


Vi måtte bære alt ned i loftstuen 
for å sortere og kaste etterpå bar vi det opp igjen.
Det kjennes på knærne at jeg har krøpet rundt der oppe.
I dag har jeg vasket masse dukkeklær og leker.
Nå er det ryddig å fint der oppe.

Ha en fin kveld :-)

Klem
Brit Eva



1 kommentar:

  1. Så flink du har vært! Det må være kjekt å være ferdig med så mange pakker :) Lenge siden jeg har vært innom bloggen din, masse fine bilder fra sommer og oppussing :) Ha ei fin førjulstid :)

    SvarSlett