Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 22. august 2011

Dagene som kommer..

Hei. Her er det lite jobbing på interiørfronten om dagen, 
har vært opptatt med div dugnader i forbindelse med flommen.
Vannet er nå borte men det er illeluktende gjørme over alt!


Jeg er nå permittert fra mine to jobber på ubestemt tid.
Så det blir nok god tid til oppussingsprosjekter og interiørjobbing framover.
Jeg må fylle dagene mine med noe ellers så blir jeg smårar.


Har diverse planer i hodet som jeg håper å få realisert.


I dag har jeg vært på informasjonsmøte med NAV og kommune.
Vi sees :-)

Byby
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Så trasig med flommen som rammet dere:( Men ble heldigvis bare materielle skader:) Kos deg med interiør planer fremover da, godt å ha litt tid til sånnt også..selv om det ble sikl av triste omstendigeheter.

    Klem Linda

    SvarSlett