Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 29. september 2011

Perleblomst

I vår satte jeg perleblomstløkene ut i blomsterbedet
 etter at de var ferdigblomstret inne. 
Har ikke tenkt nå særlig mere på dem før jeg nå en dag gløttet borti blomsterbedet å så at de blomstret igjen.
På litt feil årstid men..
...jeg tok de inn så jeg har glede av dem så lenge det varer. 
 Jeg skal sette dem i kjelleren når de er ferdigblomstret å se om jeg får dem til igjen til våren.



Ellers så går dagene med til å male og møblere 2 etg.
Lurer fælt på hvilken farge jeg skal male tregulvene i, 
det må være en lun farge ser jeg....

Nydelig vær i dag, har vært over 20 grader og full sol i hele dag :-)

Klem :-)
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Oj, så gøy!
    Her fikk Rhododendron en blomst for litt siden å! Den blomstrer tidlig på sommeren : )
    Tusen takk for hyggelig kommentar!
    -legger meg til som følger så jeg finner deg oigjen ; )
    Klem Stine

    SvarSlett