Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 15. november 2011

Heldige meg :-)

Jeg og mannen har bursdag med 5 dagers mellomrom, 
så nå har det vært mye feiring i den siste tiden.
Men jeg måtte legge ut bilde av noen av bursdagsgavene som jeg fikk,
Jeg var så heldig og fikk så mye fint :-)

Dette fine bilde med gode ord
 fikk jeg av datteren min :-)


Fine hjerte som jeg fikk :-)


 Disse bildene fikk jeg av min sønn og svigerdatter, 
hun har laget dem selv, 
kreativ jente :-)


Fikk også disse fine lysene, 
jeg bruker å ønske meg lys i alle varianter
 fordi det er forbruksvare her i heimen og på våre to hytter.


Tenkte jeg skulle henge opp diverse i dag,
 men mannen har arkivert bort enda en hammer.
Jeg bruker å kjøpe mitt eget verktøy
 fordi jeg liker å vite hvor verktøyet mitt er, 
men det blir stadig vekk borte likevel....hmf.

Klem
Brit Eva
~♥~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar