Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 19. februar 2012

Setesdalsmønster

Hei og hå :-)
Da er det Søndagskveld igjen,
 ukene og tiden flyr...
Å det betyr at det går mot vår :-))



Lørdag var jeg til byen
 på ett givende Seminar :-)


Da jeg kom hjem igjen
 så tok jeg på meg fjellklærne
 og dro på hytta der min kjære
 ventet på meg  


Etter en god middag på hytta....
....så dro vi på besøk til noen hyttenaboer,
 det ble en koselig kveld :-)


Denne puta har jeg strikket i Setesdalsmønster,
 i dobbelt Artic Trysil garn.
Har ei pute til under produksjon
 i omvendte farger 
men har glemt å kjøpe garn...Hm.

Ha en fin Søndagskveld kjære dere :-)

Klem
Brit Eva


8 kommentarer:

  1. åååå så lekker pute :)
    Skullle ønske jeg kunne strikke, denne hadde passet supert på hytten min i Trysil!

    Ha en flott kveld og uke :)

    SvarSlett
  2. Flott og koselig pute. Hvor har du funnet oppskriften? Kunne tenkt meg slike på hytten... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  3. Herlig pute!

    Også lurt å omgjøre gamle slitne kofter til slike puter. Redesign!
    Seminaret var kjempebra og det var dessuten trivelig å se deg igjen!

    Ha en super uke!
    Klem fra Mona Iren

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kommentar, Brit Eva, det ble jeg veldig glad for!:) Og fin pute, jeg har prøvd å strikke en slik selv, men resultatet ble dessverre ikke like bra hos meg. Klem, Linda.

    SvarSlett
  5. Puta var kjempefin, Brit Eva:)

    SvarSlett
  6. Kjempefin pute, den skal jeg prøve meg på:-) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min!

    Klem Christina

    SvarSlett