Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

fredag 27. mai 2011

Selskapligheter :-)

Det var en kjempetrivelig kveld med jentene i går kveld.
Vi skravlet om løst og fast og spiste mat.

Menyen var:
Forrett: Toast med eggerøre
Hovedrett: Pai m/fetaost og salat
Dessert: Bringebær- og bjørnebærpai med is


Jeg fikk klippet håret på symøte, 
kjekt å ha ei med frisørkunnskaper i gjengen :-) 


I morges var jeg hos legen å fikk sprøyte for allergien min så nå håper jeg at jeg blir litt bedre form etterhvert. 
Har hangla med bihulebetennelse i 3-4 uker no.


I ettermiddag skal vi feire 19 års dag her i huset, 
en mnd forsinket pga russetid :-)
Vi skal servere gulerotkake, cupcakes, oreokake og vafler.


I morgen kveld skal vi på dobbel 40 årsdag, 
det skal feires i ett innredet steinfjøs.
Jeg gleder meg til selskapet og til å se interiøret i fjøset.


Været ser ut til å bli grått og trist men da er det fint å ha noe sosialt og moro å gjøre.

Ønsker alle dere fine mennesker ei riktig god helg :-)
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Hei :)
    Høres ut som du hadde en flott kveld.
    Flott bord du har dekket. :)
    Problemer med google for tiden så det blir kommentar under anonym ;)
    Ønsker deg en fin helg.
    Hilsen fra mamsens hus

    SvarSlett