Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 10. mai 2011

Hytteinteriør Gulhåbu

Hei :-)
Dagene er travle med jobbing og div hagearbeid. 
Derfor blir bloggen litt "glemt"
Vi har ett knallfint vær om dagen og da må man bare nyte livet utendørs :-)
Jeg har begynt på prosjekt berg-rens i hagen. 
Har ett ganske stort berg i hagen som har vært dekket av mose og gress. 
Nå er vi på god vei til å få rensket av mesteparten på det. 
Har etterhvert tenkt å plante stauder og planter i sprekker og hulrom.


Bildene er i fra min hytte Gulhåbu.


Denne hyllen har min gammel-onkel laget av en hel masse trådsneller, 
han var skredder. 
Jeg kjøpte huset han bygde sammen med sin kone.


Det nærmer seg konfirmasjon her i huset (12 Juni) men har ett veldig avslappet forhold til det, 
så Mimmi (mormor) har tatt litt grep og hun har å begynt å sy om bunaden min som konfirmanten skal få.
det har i kveld vært prøving og godkjenning av den.
Jeg kan ikke å sy så jeg er kjempeglad for god hjelp :-)


Tudeluu...
Brit Eva

1 kommentar: