Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 8. januar 2012

Hund, pakking og tenking...


Her i heimen har helgen vært brukt til å passe hunden
 til min datter Pia, gått turer, sett på skirenn,
 også jeg har hjulpet min datter Ina å pakke.


Ina reiser til Hawaii i morgen tidlig....!
Høres ikke det herlig ut med en tur dit?
Kunne tenkt meg å vært med ;-)


Hun skal reise sammen med ei venninne,
  hennes storesøster, mann og søskenbarn.
Ønsker at de får en riktig fin tur :-)

Ellers så har helgen vært brukt til å tenke, 
av og til skjer det saker og ting
 som setter i gang tankevirksomheten...

Ha en fin Søndagskveld :-)

Brit Eva
~♥~ 



1 kommentar:

  1. Hei hei!

    Takk for koselig kommentarer fra deg i det siste!

    Kjenner meg igjen i tankevirksomhet, og er det konstruktive gode tanker som fører til forandring eller noe bedre så er det jo bare bra!

    Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett