Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 29. januar 2012

Stemning

Det blir noen stemningbilder fra hytta i dag :-)

Lykt fra Casa Interiør

Snøkrystall fra Perfect Home


Vi har hatt ei knall fin helg på hytta.
Jeg dro innover på Torsdag og var for meg selv til 
Goliath, mine to døtre og min kjære 
kom etter på Fredagsettermiddag.


I helgen har vi kost oss masse med god mat, 
godis, masse spill, strikking og lesing.
På Torsdag og Fredag var det stiv kuling i fjellet,
 Lørdag var det litt bedre men kald vind. 
I dag Søndag var det sol og kaldt :-)


Fjellet står som ei brud, 
i sin hvite skrud,
Der inne er det godt å være, 
sammen med mine kjære.
Ro i sjelen jeg får,
og gleden hjertet rår.
                 Skrevet av Meg.



Ps. Det nærmer seg snart siste sjanse
 å melde seg på min Give Away


Ha en fin Søndagskveld :-)

Klem 
Brit Eva



3 kommentarer:

  1. Så koselig og avslappende!!
    Heldige dere med hytte!!
    Fin søndagskveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  2. sååå koselig hytte dere har! ser deilig og avslappende ut der!! :)
    Ha en fin uke!!

    SvarSlett