Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 9. mai 2012

Ligger rett ut..

Jeg ligger rett ut å er skral. 
Forkjøla og feber.
Det er så kjedelig! 
Jeg finnes ikke tålmodig når det gjelder å være forkjølet,
 jeg synes det er bedre å ha skikkelig omgangsyke i ett døgn 
enn å ligge sånn her å snufse.

Når man er syk så har man god tid til å tenke på alt som skulle vært gjort! 
Og man ser godt hva som burde vært gjort.


Vi begynte å rydde fjøset i helgen 
og ligg nå å kjenne på at det kunna jeg tenkt meg 
å gjort meg ferdig med.
Fant endel utstyr etter barna som nå er lagt ut for salg, 
bla ski, staver, rollerblades og sparkesykler (3stk).


Pluss endel ting som jeg fikk solgt med det samme :-)

Ha en fin dag :-)

Klem
Brit Eva

2 kommentarer:

  1. Uff da, håper du er bedre nå :) Du kan vente litt med å rydde vekk skiene, det snør fortsatt ;) Ønsker deg en fin helg og god bedring :)

    SvarSlett
  2. Håper formen er bedre nå! Jeg ville IKKE ha bytta bort forkjølelse mot omgangssyke!! Det er det verste jeg vet! Men vanligvis får man ikke velge sånt, da. God helg! :)

    SvarSlett