Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 28. februar 2011

Award :-)



I dag fikk jeg en kjempe overraskelse. Fra koselige bloggeren Trude's hverdag :-)  Hun hadde beæret meg med en award .  En Liebster award.....Denne gies til fem stykker med under 100 følgere, og jeg var en av de fem. TUSEN,TUSEN,TAKK . Anbefaler dere virkelig til å gå inn på bloggen hennes om dere ikke allerede har vært der. Hun har en kjempefin nystartet blogg, skal bli spennende å følge henne videre :-)



Så er det min tur til å ta det videre. Det er ingen lett oppgave å velge ut  av alle de utrolig fine bloggene der ute , men valget mitt faller på fem blogger som jeg synes er utrolig fine , hver på sin måte. Alle har under 100 følgere. Og er alle en fornøyelse å lese :-)

                                                                 


Brekk

                 
                                                          
                   T r e f e m t i e n



                                                             
Adalesverden


                                                             
Ville vinkel

                                                             
                                        På en Hvit sky


                           Gratulerer jenter. Håper dere får like mye  glede av Awarden som jeg fikk :-)
  

1 kommentar:

  1. Hei på deg:) Tusen tusen takk for utrolig koselig award! Setter stooor pris på den:) Mange gode klemmer. Ragnhild

    SvarSlett