Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 7. februar 2011

Hytteinteriør ved Øyongen

I Helgen var vi på mannens hytte, den ligger ved ett ganske stort fjellvann. Om sommeren er dette ei perle, 7 skritt fra hytta så er man i vannet. 
Hytta ble bygd i -94, mannen var da bare 23 år og singel. 
Det står jeg respekt av at han i så ung alder bygde hytte alene. 
Det var brukbart vær i helgen og på Lørdag var vi ute på ski, det var for første gang i år for min del.
Vi ble bedt på vin hos noen venner av oss på Lørdag, vi gledet oss til det men kl 17.30 ble det ett forrykende uvær så vi måtte holde oss innendørs, det var ikke sikt ute pga snøfokk og sterk vind.
Ble rimelig rastløs utover kvelden da ja ;-)


Hytta innholder 2 soverom, badekrok, gang, kjøkken og stue, og dette er fordelt på kun 36 kvm. Den er fornuftig inndelt og koselig. Den er litt for mye trehvit etter min smak men dette er mannens eneområde så jeg respekterer at han vil ha det sånn.
Men innimellom prøver jeg å hinte litt om oppussing, men har ikke fått søknaden er ikke innvilget enda...;-)


Har prøvd å dempe det trehvite med gardiner og puter med farge på.



Har fått tillatelse til å male noen småmøbler i hytta, inntrykket ble bedre av det synes jeg.


Er ikke verdens største fan av dørene, blått er en farge jeg ikke er så glad i. 
Men mannen og jeg ble i helgen ble enig om å male dørene og rundt
landskapsmaleriene.


Klem :-)
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Så herleg det må vere å ha hytte..
    Vi brukar mykje firmahytta til min manns jobb og storkosar oss der:)
    Kjempe koseleg blogg du har♥

    Å så kjekt at du vil vere med på give away hos meg:)
    Tusen takk for slike gode ord frå deg♥

    Ønskar deg ei flott ny veke:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett