Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 10. mars 2011

Fjellhytta

Fjellhytta

Alene i mørket
stille, helt stille
venter du
fjella passer deg
skremmer deg
sola varmer deg
en ny dag
ingen kjem

kveld og natt
bare bekken er våken
et spindelvev over døra di
du damper etter regnet
jeg tenker på deg
vil være din gjest
gleder meg....

                            Solhild.


Gammelt bilde av hytta,før den ble påbygd.

I dag reiser jeg og mannen på min hytte, Guhåbu, jeg gleder meg :-)
Lenge siden jeg har vært her nå.




. Her er det så fint på vinteren med de fine hvite viddene rett utenfor hytteveggen. 
.
Hytta ligger ved ett vann som heter Gaulhåen og her starter lakseelven Gaula,
og fra stuevinduet har vi nydelig utsikt til storslagne Sylene

.


Ønsker alle ei skikkelig fin helg og håper været vedvarer.
Det er nydelig ute i dag.


Brit Eva :-)
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar