Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 9. mars 2011

Offesiell Gråtekone.

Jeg er et skikkelig sippehue, jeg sipper og gråter for alt og ingenting.
Noe av det jeg gråter av er programmer jeg ser på tv, 
jeg blir så lett revet med. 
Som feks Jordmødrene, jeg har grått store doser til, tror jeg har felt noen tårer for hvert eneste barn som jeg har sett blitt født i den serien. 
Programmet "En ting jeg vil gjøre  før jeg dør" er også ett tv-program som jeg feller mange tårer til, det er nesten så jeg kjenner klumpen i halsen bare jeg hører stemmen til Tore Strømøy ;-)  
 Under VM falt det også mange tårer.
Viss jeg er hjemme alene så har jeg en tendens til å ta litt av, 
da hulker og snufser jeg.
På begravelser er jeg rett og slett redd for at jeg ikke skal klare og stoppe å gråte.
Jeg tar fort til tårene på andre's vegne, når de er rørt, lei seg eller sliter. 
Men er ikke så flink til å vise når jeg selv sliter eller har noen tunge stunder...
Jeg skal ikke være til bry for andre.... 

Kanskje det er derfor jeg lett tar til tårene pga noe jeg ser på tv eller når jeg føler andres smerte?
Kanskje det er kroppens måte å få avreagere på.....?


Men kanskje jeg skulle leid meg ut som offesiell gråtekone ;-)




Klem
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar