Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 31. januar 2012

I dag

I dag har jeg montert ett heklet lappeteppe 
(bilde kommer)


Strøket og hengt opp gardiner i spisestuen.


Flyttet om litt på spisestuemøblene.


Laget ost- og skinkesalat til middag.


Nå har jeg gjort unna endel kontorarbeid,
og straks skal jeg på symøte :-)


Det er så herlig at den lange tunge
 mørke Januar måneden
 har sin siste dag i dag. 
Februar er mye bedre, 
den er lysere, kortere
 og da nærmer det seg vår :-)


Klem
Brit Eva 

P.S Siste sjanse på å melde seg på min Give Away

logo

2 kommentarer:

  1. Så fingernem du e da, jeg har litt sånn ti tommeltotter når det gjelder montering;)Ønsker deg en fin fin tirsdag;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg ;)
    Så utrolig mye du har fått unna i dag da, veldig flink du!!!
    Helt enig med deg, deilig at januar er over og at vi går lysere dager i møte....
    Ønsker deg en riktig fin fin siste januar kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett