Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 9. januar 2012

1 år :-)

I dag er bloggen min 1 år :-)
Det har vært ett morsomt og lærerik bloggeår for meg.
Jeg har blitt så inspiret av alle fine bloggene rundt omkring.



Lille sofagruppen i stuen.



Dette hjertet fikk jeg til jul av min sønn og svigerdatter, 
det er min svigerdatter som har laget kortene.


Englebildene har hun også laget :-)
Ett gammelt vindu har kommet opp på veggen,
 jeg tror jeg skal bruke den som bilderamme.



Jeg vil takke for alle koselige kommentarer jeg har fått dette året
 og takk til mine følgere som har fulgt meg :-)
Dette inspirerer meg til å fortsette :-)
Takk :-)

Klem 
Brit Eva
~♥~ 

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1-års dagen, har vært så koselig å følge deg dette året. Ser fram i mot mange flere år :-)Masse klemmer fra Trude

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 1 år som blogger!!

    Ha en fin Onsdag -
    Klem Jatte♥♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ett års- dagen! Kom på at jeg også har blogget i ett år allerede. Tiden går fort!

    SvarSlett