Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 10. juli 2011

"glede seg til uke"...

Da er helgen over, 
den har vi har tilbringt på min hytte.
Været har vært litt skiftende med sol, regn og vind.


Lørdag dro vi til Stuggudal å så på Væktarstuggucup, 
det er en årlig fotballcup.
Min sønn og svigerdatter spilte noen kamper hver, moro å se på.
Mye folk, fint vær og fin stemning, 
noen var faktisk i kjempestemning fra festen kvelden før ;-)
Søndag ettermiddag ble vi bedt på grillmat hos noen venner av oss, 
det var god mat og en hyggelig stund :-)


Denne uka som kommer blir sånn "glede seg til uke" :-)
Det er 5 arbeidsdager til ferien begynner....juhuu...
Det skal bli godt med ferie nå kjenner jeg, 
det er så godt å slippe å følge klokken hele tiden, 
det synes jeg er ferie :-)


Jeg har blitt tatt opp som medlem hos Bloggedamer40+ :-)

Ha en fortryllende uke :-)
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar