Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 5. juli 2011

Vaske, vaske...og lyn og torden.

Etter jobb tok jeg en tur på hytta mi for å vaske og rydde
 litt til ferien begynner neste helg.


Jeg fikk gjort unna nesten alt unntatt å støvsuge teppene 
ved salongen og under spisestua.
Vi har ikke strøm på hytta så vi bruker aggregat når vi  trenger strøm, 
men det veier 65kg så jeg klarer ikke å løfte det ut av uthuset,
så da får vi ta støvsugingen når jeg har med meg mannen :-)


Jeg skiftet gardiner, 
har hatt de hvite kappene ei god stund nå og hadde lyst på litt forandring.


Men jeg er usikker på om jeg synes det ble pent....eller er det bare uvant..
Hva synes dere?


Da jeg kom hjem hadde Herr Torden og Fru Lyn vært på besøk. 
Lynet hadde slått ned i nærheten av huset, 
min eldste datter kjente trykket og fikk vondt i kroppen!

Og selvfølgelig klarte lynet å ta mitt nye Modem....grrrr!!
Så nå har jeg mobilbredbånd inntil videre, tregt!!


Beklager dårlige mobilbilder..

Klem :-)
Brit Eva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar