Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 31. mars 2011

Takknemlige kaktuser :-)


Kaktuser er ikke blant mine favorittplanter men jeg har to stk som jeg liker godt.
De står i ett solvendt vindu som det er vanskelig å ha planter i, 
men disse to er takknemlig for sterk sol og lite stell.
Kjøpte de for en tid tilbake på vår lokale Ica butikk for en billig penge.


Bildene bærer preg av at det er sol i dag :-)


Den lille vannkannen av sink kjøpte jeg hos Jotex.


Har i dag vært ute å gått tur i solen, 
litt kald vind men det snør ihvertfall ikke :-)

Ha en fortsatt fin dag :-)
Klem
Brit Eva


1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du vil delta i Give awayen min :)
    Dette er faktisk en av mine favoritt kaktuser. Ikke det at jeg har noen i hus, men skulle jeg hatt måtte d blitt en av denne sorten.

    SvarSlett