Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 10. april 2011

Pynting til påske.

Har tilbringt helgen på hytten og vasket og pyntet til påske.
Jeg mente at jeg skulle få til å blogge derifra med mitt mobile bredbånd, 
men det gikk ikke. 
Nettet var så tregt at pc'n aldri fikk lastet opp bildene!
Det gikk virkelig på tålmodigheten løs.
Og tålmodighet har jeg veldig lite av,
tror jeg sto bakerst i køen da den ble utdelt.


Jeg dro på hytta Torsdagskveld å var der for meg selv til Fredagsettermiddag. Jeg fikk vasket og ryddet uten noen forstyrrelser ;-)


På Fredagsettermiddag kom min kjære mann og min yngste datter innover.
Det var ett vederstyggelig uvær hele dagen og nesten værst da de skulle kjøre  scooteren innover.
Jeg må si at jeg var veldig bekymret for dem. 
Det var nesten ikke sikt i det hele tatt ute. 


Innimellom pynting og styling til påske har vi spilt mye kort 
og tatt mange slag med Ludo.
Siste vi gjorde før vi dro hjem var å ommøblere litt, men ble ikke helt ferdig. Det ble igjen noe arbeid til påske, henge opp bilder bla..

Nedtelling til påske nå..
Juhuuu... :-)

Brit Eva


1 kommentar:

  1. Ommøblering er alltid gøy!

    Blåste friskt her om fredagen å, kan tenke meg du var redd for dine kjære da ja, godt det gikk fint!
    Ha en fin fin kveld :o)

    SvarSlett