Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 6. april 2011

Ufrivillig pause..


Har vært fraværende noen dager, helt ufrivillig.
Pc'n har hatt ei vifte som har bråket noe forferdelig!
Men i dag ble den reparet :-)
 Da jeg kjøpte pc fra Dell for en tid tilbake så kjøpte jeg med service avtale på den, og i dag kom det en snill mann på døren min å reparete pc,n :-)
Og dette på 1 dags varsel!


Jeg betalte kun 499,- for denne servicen!
Den hjelpsomme servicemannen hadde kjørt fra Trondheim til Ålen og det er 24 mil tur retur.


Takk for at det finnes bedrifter som er opptatt av service enda :-)


Jeg kjenner at jeg har litt mindre lyst til å style og ordne inne nå når det våres ute.
Inspirasjonen er litt fraværende kjenner jeg.
Er det flere som kjenner det sånn?


Dette er den fineste tiden på året synes jeg, 
kjenner den gjør meg godt i kropp og sjel.

Stooor klem
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Hei.

    Tusen takk for hyggelige ord inne hos meg. :)
    Fint du fikk reparert pc`n så raskt,
    utrolig billig var det også.
    Ha en fin dag videre. :)

    SvarSlett