Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 1. september 2011

Velkommen :-)

 Det er mange rom i huset jeg ikke har tatt bilder av 
og dermed ikke vist fram.
Yttergangen er ett av de. 
Det er ett rom som blir fort rotete her hos oss, 
det er klær og sko om en annen hele tiden, 
men en plass må man jo ha det også.


Denne kommoden vant jeg på ett lotteri for mange år siden,
det var 1 premien :-)
Har malt den svart men vurderer nå å male den lys.

Dette brettet fikk jeg av mamma og pappa på min bursdag, 
det er fint rosemalt.


Gangen består av tre dører og en åpning inn til mellomgangen, 
så det er lite plass til møblering.


Ei søt lykt jeg har kjøpt hos Hilde Heimdal :-)


Da vi giftet oss i 2005 fikk jeg og min kjære hvert vårt par votter der det står "Lykkeligt brudepar"
Jeg har ikke funnet noen lur måte og henge opp de på, 
så tips mottas med takk :-)

Denne kisten har jeg arvet etter bestemor.
Det er utstyrskisten hennes, 
inni den ligger det flere tresleiver ho har fått med seg da hun giftet seg, 
de er ikke brukt så hun kom nok til ett velutstyrt hjem.


I dag har det åpnet midlertidig butikker i ett lagerlokale etter flommen. Kjempedeilig å få butikker igjen, 
det har vært langt å kjøre til nærmeste butikk en periode.


I kveld skal jeg på Casa Interiørparty, 
gleder meg til å se :-)


Klem
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Heihei:) Kjempefin gang. Synes kommoden var fin som sbvart jeg, men blir nok like fin som hvit:) De vottene var så yndige. skulle gjerne ha hatt sånne ja:) angående kaffe beising, lager den ganske sterk, da slipper man å ta så mange lag på. Men som sagt så kommer det an på materialet også da:)

    klemmer

    SvarSlett