Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 7. august 2012

Beiset vegger

I sommer beiset jeg tømmerpanelet i stua på hytta.

Før
Jeg laget beisen ved at jeg
 blandet 50% Lady vegg 
og 50% vann.

Underveis
Dette fungerer veldig bra, 
og du får beis av de fargene du ønsker.

Etter
Det ble mye lysere :-)

Etter

Jeg mangler nå å beise takene,
 jeg mente jeg skulle ta de i sommer også
 men i mangel av ei skikkelig lang
gardintrapp så ble det utsatt inntil videre.
 Det er høyt oppunder taket ved mønet.

Ellers så har sommeren vært brukt på hyttene våre,
vi har hatt regn nesten hver dag og  kjølig luft.
Men vi har hatt masse besøk
og vi har gjort mye  :-)

Klem
Brit Eva


1 kommentar:

  1. Økonomisk å blande halvt om halvt med maling og vann! Du er dyktig som skal male taket. Jeg mente å gjøre det, men det ble for slitsomt for nakken og skuldrene. Men med ei høy, stødig gardintrapp får du nok jobben gjort. Lykke til! :)

    SvarSlett