Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 9. august 2012

Hytteinteriør


Her er litt flere bilder etter stuen ble beiset.


Stor forskjell på vegger og tak, 
men det skal bli likedan etterhvert :-)


Kunne tenkt meg gulvet i "lysbeiset look" også,
men vet ikke hvordan jeg skal få til det når gulvet er lakkert.
Noen som vet?


Godt å få bort gulnet furu :-)


Jeg elsker å fyre bål :-)
Det gjør jeg så fort anledningen byr seg, 
så det ligger sjelden rusk og rask
 å slenger rundt hyttene hos oss ;-)
Det går litt hardt på veden innimellom også ;-)

God helg :-)

Klem
Brit Eva


2 kommentarer:

  1. Så fint det ble! :) Etter det jeg vet, så må du slipe/pusse vekk lakken før du behandler gulvet med noe annet. Uansett om du skal male det også, bør du pusse det. Hakk og sår blir jo ikke mindre synlige etter f.eks. maling.

    SvarSlett
  2. Så fint det ble;)) åh som jeg gleder meg til å ha en hytte å pynte.

    SvarSlett