Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 27. januar 2011

Blomster

Har jobbet på Lille Rødhette i dag, det er vår lokale blomster- og gavebutikk. Jeg synes det er kjempekoselig, jeg får holde på med blomster, gaver, interiør og hyggelige kunder, sånn som jeg gjorde for noen år tilbake.
Da drev jeg en blomster- og gavebutikk og det gjorde jeg i 10 år. Jeg har bestandig savnet å holde på med dette. Derfor er det ekstra stas når jeg får lov å jobbe på Lille Rødhette. 
Jeg har jeg storkost meg i dag og skal "gørr" kose meg på jobb i morgen også :-)
Lagt inn noen bilder av sesongens blomster som finnes i butikken.

Primula

 Sineraria

Tulipaner

Roser

Kanskje e ser deg på Lille Rødhette i mårå? :-)
Klem 
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar