Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

mandag 10. januar 2011

Maling av furumøbler.

I vår tok jeg å malte alle furumøblene mine i stua, 
det var endel jobb, men overkommelig. 
Jeg syntes møblene var for fine til å kassere dem
 og i og med at jeg liker gjenbruk så tok jeg jobben med det. 


Jeg malte de lakkerte furumøblene med 
5 strøk Lady Interiørmaling i fargen Mild. 


Hjørneskapet mitt fikk nytt utseende.


På noen av møblene prøvde jeg å ha på heftgrunn først
 men fant ut at det ble like bra resultat med bare maling. 

Sjenken fikk nye knotter og håndtakene ble lakkert.

Ha en fortryllende aften :-)


Klem 
Brit Eva

5 kommentarer:

  1. Jøss, sier jeg bare!! Dette ble råfint altså!! Flott blogg- koselig hjem du har:-)
    Ha en knasende fin dag.

    SvarSlett
  2. Hei på dei:OO)

    Har bærre en ting å si,
    NYDELIIIIIIIIIIII <3 <3
    Klæm.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett