Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 9. januar 2011

Hjertelig Velkommen til Beva's.


Hei igjen.
Jeg vil blogge om noen av mine store interesser i livet. Det er interiør, hverdagsliv og hyttene våre. Har en stor forkjærlighet for hyttene våre i fjellet, vi er så heldig at vi eier to hytter og der tilbringer vi mye tid. Det er så herlig og avslappende å være på hytta, der har vi ikke tv så der har vi god anledning til den gode samtalen, der leser jeg mye, hører radio, driver innimellom å pusser opp, strikker, går turer i fjellet på ski og på fotan, og koser meg med å tenne bål vinter som sommer. Også må det vel nevnes at jeg elsker å tenner lys, masse lys, hele året :-).. Bruker også mye tid hjemme på interiør, maling og oppussing, er opptatt av gjenbruk, liker ikke bruk å kast av helt brukbare ting, mye blir helt nytt og flott med maling eller lakk. Ellers kommer jeg nok til å blogge om det som opptar meg fra dag til dag. 
Hjertelig velkommen skal du være :-)

Vindu og blomster i kontoret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar