Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 11. januar 2011

Gyngehest

Denne gyngehesten fikk barna da de var små, den er laget av en lokal håndverker. Da jeg drev blomster-og gavebutikk for flere år siden så solgte jeg flere av disse. Den har inntil nå stått bortgjemt i flere år, men nå fant jeg ut at den skulle få komme fram i lyset igjen. Den fikk seg noen strøk med Lady Interiør maling og da ble den så god som ny synes jeg. "Nissedama" som sitter på har jeg fått av ei venninne, også er jeg sånn at jeg må ha to av alt så da måtte jeg kjøpe "nissemannen", den ble kjøpt på Lille Rødhette. Jeg synes disse "nissene" er så nøytrale at hos meg skal de få stå framme.   


Måse (lokalt dialektord for hadet)
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar