Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

søndag 16. januar 2011

Wall-stickers

Uka er straks ferdig, og det har allerede blitt Søndag, dagene fyk avsted, tiden går så altfor fort. 
Var på ett festlig 120 årslag
 (3x40)i går, det ble litt sent men er heldigvis i fin form. 
I dag har jeg luffet litt rundt å vannet blomster, og ryddet og kastet noen, tror jeg må på en liten innkjøpsrunde, det ble litt stusslig i vinduskarmene. 
Har tatt bilder av noen av mine Wall-stickers. Jeg synes Wall-stickers er fint, det pynter opp på en enkel måte samtidig som de er informativt. 
Viss man blir lei wall-stickersen så er de enkle å fjerne.




Dette er døra inn til mitt og gemalens private bad 


Kjølehjørnet 

Ha en fin dag og husk: Carpe Diem

Brit Eva.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar