Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

lørdag 15. januar 2011

Healer og Carpe Diem

I går var jeg hos ei synsk dame som driver med Healing, det var en opplevelse som jeg aldri kommer til glemme. Hun fortalte mye om meg, om barndom, ungdomstid og nåtid. Dette er ting hun ikke kunne vite om på forhånd. Utrolig!
Hun skal nå hjelpe meg med å rydde ut div plager og annet rusk i systemet mitt. Og hun ga meg en påminnelse på å være flinkere til å gripe nuet og dagen og det er jo mitt livsmotto "Carpe Diem", fra nå skal jeg være flinkere til å glede meg over dagen i dag :-)
Jeg har stor tro på alternativ medisin og det er helt ufarlig. Slipper å putte div gifter i kroppen som medisiner. 
Også synes jeg at det er utrolig flott at personer med sånne evner deler det med oss andre, tenk på hvor mye dem gir av seg selv. 
Vi er heldige som har sånne mennesker i blant oss.



IKKE VISSTE JEG AT DE DAGENE SOM KOM OG GIKK MENS JEG GIKK OG VENTET PÅ NOE BEDRE,  
AT DET VAR SELVE LIVET !!!





Carpe Diem
Brit Eva

1 kommentar:

  1. Visste itj at du hadde blogg Brit Eva, så triveli!:) Artugt at du va iveg åt healer, ho e gørflink. E tenkje på d kvar gång at d ho jær e verdt my mer enn litt pænning, d e utruli ker ho fe te :)

    SvarSlett