Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

tirsdag 25. januar 2011

Julegaver og Gamle ting

Hei :-)
Strålende vær ute i dag :-) 
Var en tur til Trondheim i går og kjøpte mye julegaver og handlet inn diverse til påske. I år har jeg sagt til meg selv at jeg skal være ferdig med de meste av julegavene før sommeren er over. Kanskje ett hårete mål men skal gjøre så godt jeg kan for å prøve å få det til.

 Kjøpte ett brett som jeg fikk plasserte noen av de gamle tingene jeg har arvet.

 Den lille eska med røde bær er ei sparebøsse, det er hull på baksiden. Den runde blomstrete boksen vet jeg ikke hva den er brukt til? Så har kaffekverna som er skikkelig gammel (vet dessverre ikke hvilket årstall den kommer fra) Kanskje noen andre vet?

Så har vi en liten dall som jeg bruker som syskrin, som dere skjønner så  har jeg ikke allverden av syutstyr ;-)

 Orkideen jeg fikk til jul står like fint :-)


No ska e på Nåva å trene.
Måse :-)
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar