Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

onsdag 12. januar 2011

Treningsmål.

Tror jeg har overgått meg selv i dag, har vært på bygdas treningstudio for 2 gang denne uke og enda er det bare Onsdag, kanskje det bli enda en tur til, "time will show" ;-)  Men jeg har ikke noe mål om å bli som dette:

 Jeg er er smule fasinert av denne dama, Anna Anka, men Anna sier at hun har verdens fineste "røv" så da skjønner jeg at det ikke er plass til to sånne ;-)


Men sammen med denne og noen apparater til og
sunn kost så håper jeg at jeg kommer i litt bedre form :-)


 Ett av målene med treningen er å bli i brukbar form til å gå på ski utover vinteren.. Jeg er veldig glad i å gå på ski og spesiellt vårturer, jeg og gemalen har hatt noen fantastiske sånne i fjellområdene rundt hyttene våre. Drømmeskiføre er da sånn at alle skavler har flatet ut og det er hardt men med ett løst lag oppå på ca 5 cm, sola skinner og man går bare i en tynn genser med oppbrettete armer, etterhvert finner man seg en barflekk å setter seg ned å nyter sola og naturen i godt selskap, digg!!




Måse :-)
Brit Eva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar