Beva's Interiørgleder

Lev i nuet, vent ikke til i morgen, plukk livets roser i dag.

torsdag 13. januar 2011

Header og Home

En ny dag og nye muligheter :-) Jeg prøver å lage meg en header men jeg får det ikke til, har prøvd i photscape. Jeg får til å lage bilde/montasjen men når jeg plasserer den på bloggen så blir den stående på siden og ikke midt på som jeg vil ha den. Lurer på hva jeg gjør feil .... hm. Tenkte jeg skal ha nå lignende som denne til å begynne med. Den viser i bilder hva bloggen min vil handle om.

Interiør, huset og hytta.

Legger inn ett bilderas av malte lysestaker og ett lite bord som har lagerplass til cd'er og  ett hjørnet i storstua. Storstua er ett rom som ikke er i daglig bruk, den blir brukt når vi har besøk og når vi feirer bursdager eller har andre selskaper her. Det fine med huset vårt er at vi kan be inn 20-30 personer på ett selskap og vi har sitterplasser til alle. Til daglig bruker vi tv-stua som er i vinterhagen, legger ut bilder av den senere.




Det er ikke den beste kvalitet på bildene, det er en kombinasjon av dårlig dagslys og kun ett mobilkamera

Klem
Brit Eva


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar